DU ÄR ÅNGA.

Hatar att bilderna får så dålig kvalitet när man laddar upp dem. Det beror förståss också på kameran jag använder för tillfället som inte är världens bästa. Men ändå. Förresten är min nya kamera beställd från internet nu! Helt underbart! Min Canon EOS 450D kommer antagligen när jag är bortrest på Gran Canaria (vilket jag är om fyra dagar!) vilket är lite synd. Ett bättre objektiv än det som kommer med kameran ska fixas också. Åh, jag längtar, då kan jag äntligen ta bättre bilder, mums.

Kommentarer
Postat av: Anna & Mrs. Marsvin

Vi kan hämta posten! :D

2009-12-29 @ 17:19:58
Postat av: Kajsa

WAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! GRATTIS!!!

2009-12-29 @ 23:05:54
URL: http://quickflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0