My Body Is A Cage.











(Mitt hår börjar bli längre! På bilderna syns en tröja från Weekday, en väst från Vero Moda och ett halsband från Lindex)

Jag har varit jättedålig på att uppdatera med bilder! Har mycket i skolan nu de sista veckorna, om tio dagar har jag jullov. Så jävla skönt. Saker värda att nämnas:

♦  Jag är glad att jag ska klippa mig på lördag
♦  Tio tal är räknade i matten, fan vad jag är bra
♦  Jag har åter igen förälskat mig i Arcade Fire
♦  Jag har börjat skriva dagbok igen, två år sedan sist? Det ger mig faktiskt jättemycket
♦  Jag ska gå fyra Luciatåg i helgen.. Hm..
♦  Jag och Erik har varit tillsammans i en månad
♦  Jag har nationellt prov i Ma C på fredag
♦  Det är mindre än en månad tills jag ska till Gran Canaria!
 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Tack så jättemycket!

2009-12-08 @ 21:41:57
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Kul att du svarade på alla frågor. Det är fett bra att vara som man är! =D Lycka till med matten!

2009-12-08 @ 21:45:00
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: M

DITT HÅR ÄR JU JÄTTE FINT! (nu får du inte sätta upp det mera!)

2009-12-08 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0