Födelsedagsgrisen!











Ja, idag var man 17 år gammal. Och jag är glad, men är trött och har ont i halsen (vad fan?). Dagen i sig var jättenice, familjen kom in med frukost på sängen och en massa presenter, några av dem visas ovan!

Första bilden visar en glad tandställnings-Via, på andra bilden är supercoola klistermärken från det franska electro-skivbolaget Ed Banger Records (band som Justice och SebastiAn) som bästa Erik skaffat fram, tredje bilden är min Kånkenväska som jag fick av familjen (love it!!), fjärde bilden är en tavla som jag också fick av familjen och femte bilden är vad jag håller på med just nu - "pluggar"...

Det jag fick mest idag var saker till rummet! Riktigt mysigt är där nu, bilder kommer senare, jag känner för stormys! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0