I Love You.



Hejsan hoppsan. Idag var det släktkalas för hela slanten, jag är nu ett body butter, ett nattlinne, ett par örhängen och en sjal rikare (och lite till). Känns förjävla bra. Jag älskar också mormors viskning "Här, Viktoria, ta denna hundralappen och göm den så inte de andra barnen ser (mina kusiner, hennes andra barnbarn), de har redan fått så mycket leksaker av mig så de behöver inte mer!" Haha, så sjukt gullig är hon. Jag gillar min mormor. Humöret är på topp och vi börjar skriva biologi snart?

Igår var nice, en riktigt lång dag. Först blev det biologi, sedan stack jag till Hässleholm och träffade Erik O (som jag förövrigt lärde känna i somras, Erik är min pappas kusin Agnetas nya mans barn sedan tidigare, dessa två har nu ett barn som heter Betty som är Eriks halvsyster och min nästkusin/syssling - vår enda gemensamma släkting - sjukt knasigt men också ganska coolt). Sedan begav jag mig hemåt och träffade Erik W (alla heter Erik). Vi hörs snart, ha det f1.  


(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. kanske det, jag vet ej riktigt :P haha

2009-11-08 @ 18:51:06
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0