Lover Of Mine.





Dagen var riktigt nice faktiskt. Jag var glad och lyssnade/tittade på videon jag la upp i förra inlägget (klicka här) innan matten vilket var supernice. Man blir sådär lite "huhuhuh, gud vad livet är bra ändå!" när man ser den. Speciellt med Erik. Och så slutade vi efter matten! (Vid 12)

Nae, nu ska jag inte babbla på mer. Ska sätta mig och läsa svenskan innan jag beger mig för att passa gullepluttarna Filip och Måns. Resten av veckan ser ut så här:

Onsdag Lucia-repetition med kören
Torsdag Sånglektion + Miike Snow-konsert (WOHOO!)
Fredag Idol på Malmö Arena
Lördag Klassfest? Får se om jag orkar.
Söndag Träning + plugg

Kommentarer
Postat av: e

du e fin. drar på läppen i sista bilden

2009-11-24 @ 21:10:53
Postat av: Via

e: du e finast!

2009-11-24 @ 21:31:12
URL: http://viaviavia.blogg.se/
Postat av: ELNO

VI SES PÅ MIIKE SNOW : D

2009-11-24 @ 22:14:34
URL: http://elno.devote.se/
Postat av: Linn

om jag var lite mer sprallig och färgglad, som du hade inte det här behövt vara såhär:



och så står man nära och hör värmen ur hans andetag, glömmer bort att dra sina egna. blodet skriker 'kom och bär bort mig, riv mig eller håll om mig, vad som helst'. och pulsen gör så ont att jag vet att jag måste vara avslöjad, det går inte att missta. läppavtrycken borde finnas på min hals, men det gör dom inte.

för fingeravtrycken sitter inte i hans panna och hans har inte ens fått en chans att känna att fjärilarna i magen flyger ur varenda por under alla tjocka lager av tröjor. Ont gör det men vi bara står. Helt stilla tills blickar flackar och de två sekunderna är förbi.

Det dröjer ännu elva dagar innan vi vågar tala längre än en mening igen.

2009-11-24 @ 23:44:31
URL: http://grodprins.blogg.se/
Postat av: Anonym

AMEN NÄ. dissa inte lördag, det kommer bli sjukt kul? Vi har massor att prata om. och vi syns på fredag, pus

2009-11-26 @ 16:08:43
URL: http://selmaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0