Surprise Hotel.





Idag är det fredag vilket jag älskar! Dagen var lugn, psykologi, matte och samhällskunskap. Sedan följde jag med och tittade på skolans kör som repeterade (Erik är körledare, tjoho!) - duktiga var de! Efter det begav jag och Anna oss till ett mysigt café där jag åt morotskaka och drack varm choklad. Sedan stack jag hem och åt hemmagjord pizza och nu sitter jag här och väntar på Erik. Vi ska umgås och kanske sticka på fest. NAJS ELLOR VAD!??!!?

Idag bär jag byxor från STUK, skärp från second hand, t-shirt från T-Shirt Store, Evelinas skjorta från Urban Outfitters och hårband från H&M.

Kommentarer
Postat av: ejrrriikk

så jävla snygg :D

2009-11-21 @ 14:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0