Burial.



Här sitter jag i halsduk och basker och känner verkligen att det är höst. Jag tycker om hösten. Då kan man dricka te utan att känna sig överflödigt varm, bära mössa inomhus utan att någon tycker att det är konstigt, ta varma bad, göra en höstspellista, mysa under ett paraply i regnet, sitta inne och ha Grey's-maraton, tända doftljus, ha Idol-mys med sina bästa killkompisar, titta ut och tycka synd om sig själv, ja, ni förstår nog.

Nu, äntligen är det lov. Veckans planer ser hittils ut så här.

Måndag Stan?
Tisdag Lite plugg och sedan barnpassning
Onsdag Träning
Torsdag Lund med syster?
Fredag Oscars födelsedagsfest
Lördag Mormor
Söndag Träning

Ikväll ska jag bege mig till min bästis Erik för att musicera lite. Vi har kommit på att han ska lära mig all musikteori han kan eftersom jag i stort sett inte vet någonting. Vi har också kommit på att teaterföreställningar kan vara otroligt bra. Vi såg Massakerguden med klassen häromdagen och jag tror nästan att det var vi två som skrattade mest av alla. Vi ska helt enkelt bli mer kulturellt aktiva, i alla fall när det gäller teater. Det kan bli bra, det kan bli stort. Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken.

Vi hörs snart, ciaooooooo.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

JA JA JA!! det är bäst för dig! ;)



Vill du ha menyn upp bredvid inläggen? Antingen måste du göra content eller side smalare eller göra wrappper bredare!

2009-10-25 @ 16:23:47
URL: http://quickflash.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Awesome

2009-10-25 @ 17:03:56
URL: http://quickflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0