INGET ANNAT ÄN EMMABODA del tre, sista delen

Jocke var pepp under Digitalism
Cut Copy var beeeeeeeeest
Jag, Erik och Axel
Jacob och Evelina
Anna, jag och Erik
Jacob, Evelina och Anna
Evelina!
Trummor & Orgel var coola
Vi drog in till stan och käkade pizza, mycket mysigt
Totten
Lovisa och Edvin uhuhu
Evelina och Jacob fick bästa idén - två i en regnponcho
Chips under tröjan - nya grejen?
Finaste cidern ♥
Pussrundan
Vi har band-fyllan
Som sagt..
Random människor
We have band
Epic moment?? Anna, Nilsson, totten och Jocke
Konrad snyltade sommarkort av okänd tjej på vägen hem, så klart klarade han sig
Ja, jag saknar emmaboda och alla dess äventyr. Men jag saknar inte att bo i ett iskallt tält. Uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0