ATT GÖRA EN HIT.

Idag har jag varit sjuk. Det känns som om snoret aldrig tar slut. Jag får sår under näsan av obekvämt papper.
Jag såg också High School Musical med lillasyster. Lika dålig som sist.
Mamma köpte en tidning till mig - NICE!!!
Jag lekte med slutartiden.
Och nu sitter jag här. Jag ser friskare ut än vad jag är. Lovar.
Kvällen igår var jättebra! Jag hade min nya klänning. Jättenice stämning och folk! Gick hem till Erik och sov där sedan. Vi vaknade vid elva-tolv och sedan åt vi frukost osv, sedan åkte jag till bästa Anna med vårt marsvin som hon ska passa under veckan jag är bortrest. Snällt!
Nu sitter och snörvlar och hoppas på att bli frisk snabbt (jag åker till Gran Canaria imorgon). Jag kommer att sakna Erik mycket. Vi är inte vana vid att inte ses. Det är bara att hålla ut! Det ska i alla fall bli helt fantastiskt med sol, bad, sommarvärme (känns sjukt långt borta).
Ni får ha en superbra fortsättning av lovet så ses vi om en vecka igen! Puss!

Kommentarer
Postat av: elno

lyssnar du också på elenette - att göra en hit!? : D

2010-01-03 @ 14:12:28
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0