TWELVE FINGERS IN THE COOKIE JAR

Jag häromdagen med juice i handen. Nu är två prov avklarade. Och bra gick dem. Skönt som fa-an. Det jag har framför mig är en helg full av fysikplugg + musikalrepetitioner + mys med pojkvän. På måndag är det fysikprov, på tisdag rep, onsdag svenskprov + rep, torsdag föreställning, fredag föreställning + eftefest + PÅSKLOV. Sedan väntar ett påsklov som är MYCKET VÄLKOMMET. Ska vara hemma själv de första fyra dagarna tror jag. Det ska bli riktigt skönt. Ingen som kan väcka/störa mig osv. LÄNGTAR, TJOHO.

Kommentarer
Postat av: ELNA

hehehe fint glas. faktiskt!!

sv: FINA DU! och ja tidningen är så.himla.grym.

2010-03-24 @ 20:46:58
URL: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0