HÖSTDAG, GULA LÖV OCH TANKAR

Bild från i våras. Tycker den är grön och fin.
Fikade med Malin som nyss tagit körkort, så himla kul för henne. Vi pratade om olika saker och åt brownie tills man nästan mådde illa. Ikväll ska alla ut, alla utom jag känns det som. Jag är inte 18 än. Och de som inte ska ut kan inte träffas. Tyckersyndommigsjälv. Ärligt talat är jag inte speciellt sugen på det, men det är tanken på att alla springer runt där och musiken är nice och alla har det allmänt "AAASBALL" och skrattar och pratar hela måndagen om hur jävla aaasball det var. Men jag är inte bitter. Jag ska kolla på idol och äta en massa godis tills jag får ångest och kanske dra till Malin. Jag klarar mig nog.

Kommentarer
Postat av: elno

sv: TACK SÅ JETEMYCKET VIA! Du är fin!

2010-10-09 @ 15:36:12
URL: http://elno.devote.se
Postat av: Hanna

Viaviavia, jag var inte heller ute, vi kan vara 17 år tillsammans!

2010-10-10 @ 02:42:17
URL: http://hannali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0