en fin sommarkväll

Detta är historien från igår om när jag och några vänner hade en trevlig kväll:
Det började i Slottsparken med att jag, Emilia och Anna åt lite plättar och Tom & Jerry-kex. Här är Emilia.
Och här är Anna.
Sedan kom tre glada små pojkar och joinade parkhänget.
En av dem var Olof, som är Annas pojkvän. Han underhöll oss lite med sin medhavda bas.
Min Erik hade köpt falafel som han ivrigt mumsade i sig. (Som alltid)
Plätt-party. Här är jag. Sedan spelade vi kubb och vi tjejer vann vilket killarna fick höra under resten av kvällen... Efter en stund åkte vi hem till Anna och köpte med oss lite godsaker som vi förtärde i hennes trädgård:
Jag och Erik köpte citronsorbet som snabbt tog slut.
Olof och Anna var glada!
Emilia och Jonathan.
Elskling.
Sen hoppade jag och Erik lite studsmatta. Vi blev som barn igen!
Kvällen avslutades med den försvunna diamanten, och gissa vem som vann!
Och imorse låg en rufsig liten sak bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0