Good Vs Bad



Malin har precis åkt hem. Vi satt och skrev laborationsrapport vilket gick bättre än väntat (det brukar alltid sluta med att man sitter och pratar/skrattar/dricker te/öppnar facebook eller spotify osv..) men vi höll oss fokuserade till tusen! Snart ska jag bege mig till ett dagis där jag ska hämta barnen jag passar, Filip och Måns, som är fyra respektive två år. Men först ska jag lyssna lite på Tingsek och göra lite mer te.

Förresten går sparandet till en systemkamera ganska bra, ser fram emot att kunna ta snygga bilder på nyår och lägga upp snyggare bilder här, det hade varit något!

Idag har jag på mig kofta från second hand, egengjorda röda tights och de nya skorna från Weekday.

Vi hörs senare, ciao!

FÖLJ MIG PÅ BLOGLOVIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0