Rätt tid och rätt plats för båda är just nu.



Jag fick en för tidig födelsedagspresent igår av morfar och Gunilla (låtsas-mormor, mina morföräldrar är skilda). Det var ett snyggt halsband (bilden) från Jon & Yan, har tidigare velat ha ett liknande så jag blev väldigt glad! Annars blev det en shoppingtur med Malin idag, det var alldeles för längesedan vi hade det! Det blev ett par skor och två bh/toppar från Weekday.

Sitter just nu och lyssnar på Markus Krunegårds nya musik. Jag och min syster tycker verkligen om honom så vi har köpt varsitt album, och så delar vi på dem, väldigt smart. Nu ska jag ta en dusch och sedan läsa lite i min svenskbok. Seeya!

Klänningen är från H&M Divided.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så jävla snygg & cool - bara så du vet!

2009-10-27 @ 17:16:27
Postat av: Via

Tack Anna!!

2009-10-27 @ 19:33:14
URL: http://viaviavia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Väldigt fina bilder =D

2009-10-28 @ 20:53:31
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0