MIN ÄLSKADE

Nu luktar det grill. Jag sitter i mitt rum med vidöppen dörr och hör fåglarna som ivrigt kvittrar. En geting håller på att ta sig in. Ikväll ska jag titta på solnedgången med mina vänner. Prata, skratta och mysa! I sommar ska jag vara aktiv, jag ska få ut något av varje dag, känna att varje dag har varit värd någonting. Jag och Erik ska sola som 60-åriga tanter om dagarna. Det har vi sagt. Och på kvällarna ska vi lägga oss under svala lakan som kyler ner våra varma och solbrända kroppar.
- Detta kommer att bli kärlekens sommar, säger du.
- Ja, säger jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Iiiiiih, det är sommar nu Via! Jag kan knappt fatta det! Och klänningen provade jag idag, den var inte alls fin på mig, så vi kommer inte springa omkring med likadana klänningar. Och fika - absolut!

2010-06-04 @ 20:02:30
URL: http://hannali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0