snickare

Köpte mig ett par snickarbyxor idag på H&M, väldigt praktisk.
För övrigt har jag och ett par kör-polare varit i självaste Tambourine-studion (där bland annat bob hund och Cardigans spelat in sina skivor, och The Ark spelat in State of the ark) och spelat in en Borgar-låt. Det börjar med att vi går in i inspelningsrummet varpå jag nästan snubblar över en orange förstärkare som det står "bob hnud" på. Snacka om att jag dog rätt rejält. Sen ser vi att all deras övriga utrustning är staplad bredvid förstärkarna - gitarrer, baser osv. Sen, några timmar senare, efter det att jag och Anna har gått hem ringer Erik (som stannade kvar en stund efteråt för att spela in lite gitarr) och säger att en av bob hunds gitarrister hade kommit dit till studion och att de hade suttit och snackat om gitarrer - sån otur att jag hade gått hem precis då. Känner mig som en liten fjortonåring när jag sitter och läser igenom vad jag skrivit här. Men så får det vara, är man är starstrucked så är man (ja, jag träffade ju inte bob hund, men anyway).
Värst vad jag var pratig idag. Nu ska jag sluta pladdra på och packa och sen bege mig till Erik. Hejdooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0