Guys Eyes.





Detta är en tråkig snöbild. (Riktigt tråkig, bara en massa snö och svart/bruna grejer. Träd, altan, staket. Så jävla tråkig) Inte för att jag inte har några roliga bilder på lager, men jag kände för att lägga up denna.

Mitt liv är däremot allt utom tråkigt nu. Allt känns bara hur bra som helst. Jag vill bara sprida runt all glädje jag har inom mig, till alla som behöver. Jag tror jag har förstått vad allt handlar om, vad livet går ut på. Det finns någonting som är väldigt sällsynt, som finns mellan två människor som inte speciellt många får uppleva. Något som är totalt obeskrivligt och oförståeligt för någon som inte själv upplever det. Något som är unikt, speciellt och på riktigt. Man vill få andra människor att förstå hur fantastiskt det är, men det är för svårt. Kanske är det för att man själv inte förstår det? Att det är för stort? Eller kanske för att det enbart är förståeligt mellan dessa två personer?
En sak är säker. Att ha dig vid min sida är det bästa som finns. Det allra bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0