Crazy For You.



Bild på mig från ett tag sedan.

Denna måndag var en bra måndag, hade lite olika lektioner, sedan nu på kvällen har jag varit och repat inför lucia. Det gick bra. Det ända är att ingen annan av tjejerna som skulle ha sopranstämma i ett flertal låtar var där. Det var bara jag, så när jag varje gång kom in (ofta en bit in i sångerna) så vänder sig alla runt och stirrar på mig. Typ "Oj! Vem var det som sjöng det!?!?". Lite småläskigt. Just nu skriver jag ut ett biologiarbete som jag och Axel ska redovisa imorgon. Har tre prov annars i denna veckan så min tillvaro känns en aning stressad just nu.. På lördag blir det middag hos Malin, NAJS! :*

Kommentarer
Postat av: ELNO

sv:haha, söt via-pose! jag tyckte de kunde ha spelat i två timmar faktiskt, en kändes lite snålt!

2009-11-30 @ 21:10:47
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0