How We Became.









Idag har jag varit i skolan som vanligt. Blev körd eftersom jag mådde dåligt med ont i halsen, kom till skolan och tog vaccinet, tjoho! För er som inte har tagit det men ska göra det: Ta det lugnt, själva sprutan kändes nästan inte alls men efteråt gör det ont i armen, lite i alla fall. Min lillasyster mår dock väldigt dåligt just nu (hon tog sprutan igår), hon ligger i sängen och beskriver läget som feber med jättemycket frossa och huvudvärk - låter inte som om jag kommer få en jättespännande morgondag direkt.. (Visst, alla får inte biverkningar men en hel del!)

Nu sitter jag med en kopp lime-te och myser på mitt rum. Ikväll ska jag förhoppningsvis skriva lite på mitt och Axels biologiarbete. Suck! Först ska jag sova någon timme.

På bilderna ser ni förresten temperaturen just nu, lite av rummet, mig och min make over:ade iPod. (Ed Banger-klistermärkena är verkligen supernice!!) (JÖSTIIIIIIIIIIIIIIS)


Kommentarer
Postat av: ELNA

SJUKT NICE!

2009-11-06 @ 09:36:49
URL: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0