DID I SAY TOO MUCH? DID I SAY ENOUGH?

Idag börjar skolan. Idag är sommarlovet slut, helt slut. Jag har svårt att inse det när jag tittar ut och ser solen skina och bikinin ligga på skrivbordsstolen. Men visst ser jag fram emot det, att börja trean - skolväskan är packad och ny almanacka är införskaffad. På ett sätt ska det faktiskt bli skönt att gå in i rutiner igen, att så när som på totalt veta vad som kommer ske nästa dag. Det är liksom en trygghet. Och om mindre än ett år tar jag studenten. Skrämmande.
Miike Snow igår var bättre än förra gången i alla fall. Med tydligare sångrader och större scen blev det en helt annan upplevelse. Idag blir det nog festivalpaus för min del. Imorgon blir det Band of Horses tror jag.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fyyyyy för vad jag gillar din header! Och människa vad du är snygg!

2010-08-23 @ 18:13:51
URL: http://hannali.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Header Via! Sjukt fiin!

2010-08-23 @ 18:29:19
URL: http://quickflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0