NONI-NONI

Bild från tidigare i somras när jag var bruuuun. Läget med mig idag är ganska bra, känner mig lite trött men ändå glad på något sätt. Åt precis en jättegod orientalisk kycklinggryta som mamma hade gjort. Mums! Ikväll bär det av mot malmöfestivalen med Anna, Malin och Isak tror jag. Vi ska se Miike Snow. Hoppas de är bättre än sist jag såg dem.. Då drog de ut på nästan alla sina låtar vilket gjorde det hela väldigt segt och uttråkande. Men många av deras låtar är bra så det ska ändå bli kul att se dem! Efter det ska jag kanske träffa totten och imorgon börjar vi skolan vid två. Upprop. Tjoho! Nu ska jag fixa skolväskan tror jag. Men jag orkar inte öppna kemiboken och titta. Jag som skulle plugga det minst en hel dag på sommarlovet. Har jag gjort det? Nej.. men vem bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0