IDAG ÄR DET TORSDAG

Innan jag hoppade på bussen
Erik S smaskar på sin macka
Boyfriend, Sam och lite Martin
Elise är rädd för kameror?
Det är inte Yama?
Erik, Oscar, Simon, Erik & jag
Lunchtime med mycket skratt som vanligt, vad jag tycker om mina vänner. På bilden har vi Erik x 2. Pannkakor till efterrätt. Fy fan vad gott.
Söta Malin.
Simon och fina ljusploppar.
Jag och en minst sagt galen Oscar.
Jag tycker att Simon är cool på denna bilden. Armen, den är min.
Erik N leker robot
Du är mitt sunshine!
*Mys*
Min fina spanskvän Filippa!
Lillasyster vid matbordet.
Vilken bra dag! Det saknas bara en bild på min sångpedagog Torgny, haha. Nu lyssnar jag på Teitur och skriver klart min fysiklab. Och imorgon är det fredag. Vilket jag ÄLSKAR. Fan vad underbart! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Miss you all!

2010-02-11 @ 22:45:27
URL: http://quickflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0