HEMMA! Bilder från igår.


Evelina och vårt marsvin Skrållan.

Babe nyklippt och med sin favoritskjorta (min i alla fall!).

Galet Hipster Runoff-kollande


Var på Gran Canaria hela förra veckan och kom hem i lördags. Saknade Erik sov hos mig och på söndagsmorgonen hämtade mamma och jag Skrållan hos Anna. Sedan åkte jag till E och umgicks lite med honom vilket var nice!

Idag började skolan igen efter ett underbart lov. Engelska och idrott. Betygssamtal och Bellevuestadion. VG+ och tennis. Jag cyklade förresten till skolan idag! Så jävla duktigt av mig. Det är ju svinkallt dessutom!

Nej, nu ska jag ta och sätta mig vid mitt skrivbord och läsa lite kemi (helt sjukt svårt jag dör aaaaahhhhhh) och lyssna på Foreign Born.

Puss, Viktoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0