I'D TAKE CARE OF YOU, IF YOU'D ASK ME TO



Woho! Det var längesedan det blev egotime för min del, höhööhöh!

Jag lyssnar sönder Beach House, jag tröttnar dock aldrig. Pappa fyllde 50 idag så vi var ute och åt, det gick knappt att gå ut i snöstormen (mest hype:ad idag?). Men det var trevligt. Annars hade vi det fruktade kemiprovet idag, vilket verkligen var sjukt. Usch, jag hatar kemi. Har inga stora prov framför mig nu i alla fall. Det var längesedan sist jag kände mig så lugn. Faktiskt. Förra terminen och denna tills nu hade jag EN vecka då jag INTE hade något prov. Kul. PUSSISISSSLSUSUS

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Väldigt gott =D

2010-01-27 @ 23:42:47
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0