SILVER SOUL

Syster Evelina. Jag gillar bild 2 och 4! Jag har kommit på att jag MÅSTE fixa nya objektiv, men då måste också ekonomin förbättras..
Idag har jag inte gjort jättemycket mer än ha varit i skolan och sedan pluggat kemi. Inte jätteroligt, men vad fasen! Jag unnar mig i alla fall datorn i 40 min till, sedan är det sömn. Imorgon har jag studiedag, och då menar jag STUDIEdag. Jag ska nog gå upp vid åttatiden och sätta igång. Klockan ett ska jag till skolan (ja, på en studiedag) för att ha extralaboration till mitt, Eriks och Malins kemiarbete - HEJA! Tips här förresten! :*

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gillar verkligen bilderna, du har utvecklats som fotograf jättemycket ju. Söt syster du har! :)

2010-01-26 @ 02:44:41
URL: http://quickflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0