LISSEN I ÖGAT

För att börja med det negativa:
- Det åskade innan = läskigt
- Det är fotboll på tv
- Jag börjar jobba imorgon (fyra veckor framåt, AHHHH)
- Anna kunde inte ta sig till mig pga att det blixtrade
- Det är 100 grader på mitt rum
- Jag vill ha en tottpuss
- Jag blir ledsen/orolig utan anledning
- Nästan ingen är inloggad på facebook
Nu till det roliga:
+ Jag lånar Eriks tröja som luktar jättegott. *Känner mig lugn*
+ Jag börjar inte jobba förrän halv tio imorgon
+ Det är svalt i köket
+ Evelina har skaffat en hår-kliare
+ Emmabodafestivalen är om mindre än tre veckor
+ Kajsa kommer hem från sin tid som utbytesstudent i USA på onsdag
+ Jag har blivit brun idag

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag gillar din roliga lista starkt! Speciellt den näst sista!

2010-07-12 @ 05:27:32
URL: http://quickflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0