HEJ

Nu har jag officiellt sommarlov och jag har bestämt mig för att försöka ladda upp minst en bild per dag, jag får skärpa mig.

Framöver väntar:
Ikväll Erik kommer hit efter att ha varit funktionär på Broloppet större delen av dagen.
Imorgon Repetition och genomdrag av operan med myggor, utan kostym 13:30-18:00. Efter det filmkväll med några andra därifrån, det blir nog Den lilla sjöjungfrun.
Måndag 10:00 ska jag vara hos tandläkaren, efter det blir det repetition, genomdrag och pressvisning till klockan två, sedan hem och vila och sedan förberedelser + genrep (alltså med smink, kostym och hela köret) kl 16:00-20:30.
Tisdag, onsdag, torsdag Föreställning!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Waaa, du måste filma operan så jag kan se dig i action ;)!!!! BTW jag gillar ny frissan!

2010-06-14 @ 01:16:33
URL: http://quickflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0