BLACK VELVET

Den sista bilden är en del av bilduppgiften vi håller på med just nu. Vi ska med hjälp av olika material samt foton osv kapa en tidning och göra den till vår egna. Kan låta väldigt roligt och flummigt, men det är väldigt svårt att veta vad som kommer funka och inte funka innan man börjar klistra in. Det är väl bara att låta kreativiteten flöda!

Idag slutade jag vid tolv, åkte hem och läste religion. Snart ska jag cykla in för att träffa Filippa och Ella och skriva på vårt spanskarbete. Efter det ska jag sätta mig på stadsbiblan ett tag innan jag slutligen beger mig till Mazetti för att repa. Ska vara med på en minikonsert med kulturskolan på onsdag. Gillar det inte alls. Stelt och tråkigt. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0