I STAND HERE STILL

Elle dimpade ner i min brevlåda idag. Inte helt fel.
Lugn, den är inte riktig. Ritade bara lite idag när jag hade tråkigt. Tycker det är snyggt på något sätt.
Mitt marsvin Skrållan. Söt är hon. Hon har till och med en släkttavla!
Mamma virkar just nu en väst. Fint.

Kom nyss hem från att ha passat barnen. Var med om en ytterst gullig sak när vi skulle äta middag. Måns (den yngsta, på tre år) var sur/bitter/ledsen/arg en lång stund och ville inte äta. Satt enbart och klunkade sin äpplejuice. Så jag satte mig brevid honom och sa att "Det är viktigt att äta, Måns. Annars kan du inte bli lika stark som spiderman."
Det gick några minuter och jag märkte hur han tjuvkollade på mig lite fundersamt. Efter ett tag utbrister han plötsligt: "Kolla Vittoja!!!" och stoppar in en hel köttbulle i munnen och ser mer än glad ut. Efter det åt han upp all mat och var hur snäll som helst hela kvällen. Det kändes underbart, haha. Jag kan om jag vill!
Nu ska jag skriva in alla miljoner spanskglosor jag har på glosboken.se. Great. Puss hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0