SUPERSTITION

Bilder tagna idag, Evelina och jag. Skolan idag var tråkig. Det var dock bara en lektion, så jag ska inte klaga, men det var faktiskt den jobbigaste på länge. Fysiklaboration, cirkelrörelser. Punktpunktpunkt. Sov hos min tott inatt, han blev magsjuk igår, den stackaren, precis innan helgen liksom. Men ikväll ska jag äta kinamat (kan inte min snälla lilla söta mage sluta bråka med mig och göra ont snart eller??) och sedan se film med Emilia. Imorgon kommer mina kusiner till oss och ska stanna till söndag. Nästa vecka ska jag se Singin' in the rain för andra gången, denna gången med skolan. Och nästa fredag är det fest med estet-föreningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0