NEED YOU NOW

Denna gamlingen har fått flytta in på mitt rum åter igen. Vem vet, kanske plonkar jag lite ibland.
Och detta hade jag på mig idag.
På sången sjunger jag denna just nu.
Har börjat plugga fysik inför det feta provet nästa vecka.
Hade även på mig mina converse idag, skönt att kunna ha dem nu när snön är borta!
Fick även nya ELLE idag, så himla fint omslag!
Min gamla vän Julia var med, så längesedan jag träffade henne nu så jag vet knappt om jag kan kalla henne vän längre, obs - hemskt!!
Min kära syster var glad och fin idag.

Kommentarer
Postat av: VintageGoa

What a lovely blog you have...:)

xoxo

2011-01-18 @ 11:03:39
URL: http://vintagegoa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0